new news


new news

آزاد-خبر-حوادث-اجتماعی-ورزشی-فرهنگی-هنری


سرانه یارانه نقدی تغییری نكرده است/ دولت در پرداخت یارانه ها كسری بودجه ندارد

newnews

به گزارش ایرنا 'بهروز مرادی' در برنامه گفت‌ وگوی ویژه شبكه دو سیما افزود:دولت در پرداخت یارانه ها كسری بودجه ندارد و در حال حاضر پانزدهمین مرحله پرداخت یارانه نقدی نیز اجرایی شده است.

وی با بیان اینكه منابع پرداخت یارانه‌ها از محل درآمد هدفمندی یارانه‌ها است ادامه داد : سرانه یارانه نقدی به ازای هر نفر در ماه همان 45 هزار و 500 تومان است و واریز 28 هزار تومان به حساب مردم به منزله شروع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نبوده و این رقم هنوز قابل برداشت نیست.

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها با تأكید بر اینكه مرّ قانون در هدفمندی‌ رعایت ‌شده است، گفت: افرادی كه پیامك انصراف از دریافت یارانه برایشان ارسال شده است ولی نیاز به دریافت یارانه دارند، با مراجعه به سایت رفاهی www.refahi.ir گزینه نیاز به دریافت یارانه را تكمیل كنند و افرادی هم كه نیازی به دریافت یارانه ندارند می توانند در این امر خدا پسندانه شركت كرده و باعث شوند تا یارانه به افراد مستحق تر واریز شود.

مرادی با اشاره به اینكه یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومان بدون اجازه صاحب حساب قطع نخواهد شد و این اقدام بصورت اختیاری است، خاطر نشان كرد : كسانی كه خودشان از طریق پیامك از دریافت یارانه به صورت اختیاری انصراف ‌دهند یارانه آنها طبق درخواست‌شان قطع می‌شود همچنین برای عده‌ای از افرادی كه پیامك فرستاده‌ایم آنها را از پرداخت 28 هزار تومان مرحله دوم معاف كرده‌ایم.

وی اضافه كرد: پرداخت مابه‌التفاوت 28 هزار تومانی مرحله دوم برای تمام افراد نخواهد بود بلكه براساس قانون برای جمع محدودی است و افرادی كه درآمد بالایی دارند این رقم را دریافت نخواهند كرد.

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینكه هدفمند تر شدن از ویژگی های مرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها است، اضافه كرد: در بخش خانوار با انصراف عده ای از افراد كه یارانه جدید به حسابشان واریز نخواهد شد و در بخش تولید نیز با بهینه سازی مصرف انرژی افزایش بهره وری را شاهد خواهیم بود.

مرادی تصریح كرد: دولت به صورت جدی در هزینه های خود سخت‌گیرانه عمل كرده و در مرحله اول بالاترین نرخ تعرفه حامل‌های انرژی برای دستگاههای دولتی وضع شده است.

وی با اشاره به اینكه منابع در اختیار دولت طبق قانون قابل استفاده در این زمینه است ،گفت: وحدت رویه میان دولت ومجلس از دلایل موفقیت اجرای هدفمندی یارانه‌ها بوده و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها دستاورد كل نظام است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: FAZEL | تاريخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:یارانه,دولت, | موضوع: <-PostCategory-> |